DET ÄR VÅR!

Ibland blir man för  jävla sur.  Fatta du hur mycket jag hade skrivit eller? Om hela jävla helgen! Jag var i Sunne. Ronja. Linda. Caarl. Jag var på ett stårlande humör. Varför ska man alltid trycka på FEL knapp då? Jag stör mig. Det kankse inte var min dag idag? Jag som har varit så jävla glad. Komiskt, det var det sista jag skrev "fatta vad glad jag är". OFTA! Ibland blir man sur.

Andas.

Spela roll. Det har varit en otroligt underbar helg i vilket fall och jag håller på att dö på det. Jag tror jag ler sönder. SICK! Men jag är glad, trots denna lilla incidenten som inträffade. Det är vår, jag är glad, det är pirrr och mys och fan vad jag älskar detta. Det är sjukt, jag bara är glad. Är du?

gillar du att suga snoppen?
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0