Bättringsväg

Snart, snart.. SNART är jag frisk! iiiiiiiiiihhhh!
Förhoppningsvis imorgon, då blir det kmti. IPPPPA. Och, jag tvingar nog med Ronja också.
Skojåhåj..! Jag ska ringa henne snart, den grisen :)  HON har ju cuttat av sig håret också, som jag inte har sett än! Sheeeet, fräsigt. Typ, pageliknande tror jag? FJONG vilken grej! Alla pagar sig. Massa i klassen också ju. Men iihh, det ska bli nice att se. Hon är minminmin heeeela långa dagen imorgon, owaaaah! FÖR DET LÄR BRA! Jävligt saftigt ;) rawwwr.



HAH! Jag övningskörde förut. Tredje gången.. OOOH, jag måste säga att detta är jag en naturbegåvning på, oooolala! Kanske inte, men det är jävligt kul. Och jees, jag gjorde personligt rekord idag i hastighet. Hela 40km/h, jag höll på att dö. HAHAH, det gick ju råfort! Dessutom kan jag växla skapligt bra utan att titta ner. Shit, tänk vilka framsteg jag gör. Ujujuhj.. ;)


Jag måste säga att Ida, hon är en pärla hon! Jag digggggar dig, bruden! :)


NEJ. Det blir tv nu.. Säkert jättekul?
Imorgonbitti åker Cathrine till Götet igen. BÖS! -.-
Godnatt sen!
/b


Kommentarer
Postat av: Ida

Naaw, ja diggar dej med;D, haha lr hur går det fort i 40, xD det är helt sjukt!!

2008-02-24 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0