'cus you asked for it

Här sitter jag, ensam hemma och hela kittet. Inte långe till, snart får jag besök av någon. Det blir nog bra, vi har inte sets på mycket länge. Så mycket kan jag säga. Ett och annat gräl har väl gjort så att vi inte har orkat., någon av oss. ..Bara vi kan hålla sams nu, ett tag iaf. Det vore faktiskt ganska skönt.
 Sara Bareilles Love song är det som strömmar nu. Otroligt bra låt måste jag säga! Haha, det är något med den.. Som gör att jag tänker på Ronja.  Godingen själv, hon! Världens bästa vän. Jag menar det. Hon är vännen som alla önskar sig. Mycket har hänt sedan vi träffades första gången i hästhagen sommaren mellan 3an och 4an, haha :)

Det finns någon som jag inte riktigt kommer underfund med. Visst, egentligen har jag redan bestämt mig för att bara glömma, minnas någonting suddigt och aldrig mer längta tillbaka. Jag vet. Jag borde inte göra det. Jag vet inte ens om jag gör det?  Eller.. Jo, förmodligen gör jag väl det. Men ibland lyckas jag faktiskt nästan att lura mig själv. Det känns så knäppt när gensvaret helt plötsligt bara dör ut. Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera? Eller snarare, hur jag ska bete mig. Det blir bara pajas av allting och det känns ovärt. Jag vill inte lägga energi på det. Ibland får jag för mig att det aldrig har funnits. Det är nästan så jagönskar att det var så. På sätt och vis.. Vem vill mista någonting  sådant? Som sagt, pajas av allt. Men, åh, gerrrej. Ge mig en spade, eller vad?



Under lovet får jag nog försöka att friskna till, mycket! Träna. Träna. Träna. Stalllllllllllllllllet! Jag saknar Paris, jag lovar. Har ju inte sett henne sedan vi tävlade. Wäk. Det känns konstigt på nåt sätt. Kunde någon verkligen ta Wexfords plats? Wexford är ju Wexford. Det går inte att förklara. Han betyder verkligen någonting speciellt för mig och ridningen. Tjusning. Det ska i vilket fall bli lite extra ridning den här veckan är det tänkt, med tanke på vad mycket jag har missat. Gotttttttttttt :)

Nu lyste det billjus genom fönstret, in till köket, där jag sitter. Trevligt att ha någon att dega med. För det är nog det det blir. Degning, film och bara ta det lugnt. Jag mår inte bra alls :(

/b

Some people want it all, but I don't want nothing at all
If it ain't you baby, if I ain't got you baby
Some people want diamond rings, some just want everything
But everything means nothing if I ain't got you, you, you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0