igenigen.

Jag gör ett nytt försök.
Jag har gjort ett antal försök att komma igång att skriva. Vet inte varför det inte har blviit av, men. Det kanske inte spelar sådär jätteroland.

Mycket har i vilket fall hänt sen sist. Ärligt talat, otroligt mycket. Allt är förbi. Det känns nästan så faktiskt.
Nu är det bara en långlång väntan på våren och sommaren. I bästa fall får man väl hoppas på att värmen kommer tidigt. För det vore.. Det vore, det. Jag menar, det är ganska mycket planerat för den varmare årstiden, om man säger så. HEHEH, något som jag absolut ser fram emot, kort sagt.
Under vintern har jag varit ovanligt mycket sjuk. Det är ganska trist faktiskt. I början av december var jag febrig en längre tid, när jag just hade blvit av med det blev jag smittad av mig käre bror av magsjuka. Mysig att ligga hemma med honom och spy. Ja, ja för all del!  Sedan följde visserligen en underbar tid fram till nu. På alla sätt och vis, det kan jag lova. Den här veckan har jag feber igen samtidigt som halsen och huvudet är helt paj. Jag har inte tid att vara sjuk.. Tråkigt. Ja, nog om det.
Skolan blev idag trots allt. Den estetiska verksamheten är egentligen en djävulsk lektion. Drygt två timmar med bild och en seg lärare. HAH, men ska jag vara ärlig så är det ganska kul. Alla är så sjukt övertrötta så det blir bara sickk av allt! Sofia är roligast någonsin iaf, det kan jag lova. Den skelögde Puddingen in my heart! HAHAHA!



Gabriel kom just hem. Långpermis blir! Riktigt trevligt att han är hemma en stund nu tycker jag. Han kommer nog följa med mig till stallet kna jag tänka mig, inte fel det inte. Cathrine kommer faktiskt också hem idag! Vad är nu joru. Det ska bli riktigt mysigt den här helgen!
Just det. JUST DET! Det är ju lov nästa vecka. Shippa, trevligt! Jag vet inte varför, men jag liksom.. Nej, det känns inte som det. Jag och Oscar ska leka mycket iaf, haha. Den gamle rackarn, han är för go. Självfallet ska ajg phurra med favoritRonja så mycket som jag bara kan, HAH. Partpartpartaj blir så fort jag blir frisk kan jag lova, iaf! MAAH, det är för längesen nu kan mna ju tycka. På tal om det kan jag informera om att hosta är ganska bra för musklerna. WOUPA! Jag har hostat konstant i två dagar och jag har träningsverk i ryggen. Betydligt bättre än stallet, dansen och gymmet, tillsammans! HAAA..! Eller inte?  Heheh..

Nu ska jag i vilket fall lägga mig i soffan och sova. Kanske äta lite först. Imorgon blir det ju skola och då måste man vara utvilad. Sure? HAH, nej. Jag är helt slut i huvudet, trött. Justdet, igen, skolsköterskan blir väl imorgon. Uh? Jag hatar att gå dit. Jag hatar skolsköterskor. UH. Hatar. Dom är äckliga. Det kanske inte blir ändå. Bös och fjong. Det blir nog bra.
Ha ett gott liv.
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0