jobbbbbbbb

Javisst, nu sitter jag på jobbet och har fikarast. En lite för lång sådan egentligen, men de tär ganska lugnt just nu. Jag hoppas innerligt att det går för sig, annars för jag väl helt enkelt gå och dö eller något liknande. Det vore egentligen något att sitta hemma och plugga idag, den omtalade filmanalysen, meeeeen.. Det lät faktiskt mer lockande med att jobba litegran och tjäna ihop en slant. Aldrig fel, aldrig fel. Dessutom är du ju inte heller så tokigt att komma upp till Sunne. Jag gillar det, mysigt! Träffa farmor och farfar, Annika, as always! Det är trevligt. Sen har jag ju faktiskt fått påhälsing av Fannnnnnny. Godingen själv hon, solstrålen! iiiiihh. OCH, Henrik och hans kompisar (typ Adam och allt vad dom heter. Haha, fast okej, Adam känner jag väl iaf. Lite?:D)  kom och hälsade på en sväng också. Sånt är alltid trevligt, mycket trevligt!  Han Henrik är en god pånke, jag gillar'n!

Nu är det inte så långt kvar på jobbdagen, skönt! Jag börjar faktiskt bli lite sliten. Jag vill sätta mig i bilen, dra på u2 och sova hela vägen hem. Det låter väl inte så pjååkigt väl? Inte alls!
HAHAHAHAHAH, justdet! Det var en kund inne i morse. Helt plötsligt kläcker hon:
HON -Har du varit utomlands, du är så brun.
JAG -Nääe, det har jag inte.. Jag solar väl solarium ibland, det kankse är det, hehe...
HON -Är du utlänning?
JAG -Ehm..Nej det är jag inte.
HON -Nehe, det ser ut som det.. Med ditt fina hår. Du har ävldigt fint hår tycker jag!
JAG -Jasså, ja men tack för det. Sånt är alltid kul att höra.
HON -Jaa.. Har du färgat det?
JAG -Hmn, ja det har jag
HON -Vilken salong var du på då?
JAG -Nej men det var min mamma som gjorde det.
HON -Är din mamma frisör?
JAG -Ehm, nej det är hon inte
HON -Hon tycker om det ändå?
JAG -Jo, ja.. Hon gör väl det
HON -Jaaaaaa.. Det kan man tänka sig

.
..Sedan fortsatte hon att prata om nån mam som bodde granne med henne som ahde jobbigt med spriten och shit, jag höll på att skratta ihjäl mig, fatta vad sterd hon avr eller?! HAHAHA. Men jag tror.. Det måste ju ha varit nåt fel på henne. stackars! HEH.


OPA! Nu gick det för mycket tid ser det ut som. Jaja, nästan abra en timme kvar, inte så fasligt mycket.
Pill i sköran!
/b

Kommentarer
Postat av: Anonym

phur i örat

2008-02-28 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0