..lite senare samma kväll

Plötsligt blir det sådär.
Jag skriver en massamassamassa. Sedan inser jag vilken skit det är. Vem bryr sig ens?
Visst..

Jag vet inte varför jag blir såhär när klockan början bli sent. Jag förstår verkligen inte varför jag sitter här ens när jag verkligen borde ligga i sängen och nanna för längesedan. Jag sover ju aldrig längre. Saker kommer ivägen, jag blir mest irriterad, trött och ledsen. Det är väl en härlig kombination? För all del! Mitt fel.. Jag borde, för att bli mig själv igen. Glad helahela tiden och frisk också. Jag villllllllllllll. Psykbrytet som sitter och korrar med Oscar på msn med knarkpåsar under ögonen, ett tomt glasspaket brevid mig och lyssnar på Alicia Keys. Visst, det kanske inte är helt fel. ...Förutom det där med knarkpåsarna. Det är inge vidare. Imorgon ska jag sova länge. Jag ska nog sova hela lovet. Det vore nåt det, på riktigt.
Jag är ganska trött.




TJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACK
TJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACK
TJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACK
TJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACK
TJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACKTJACK.



..Det ska bli ändring. Igen. Det blev ju förut. OPA, vilken grej. Helt sickkkkk!
Och nu ska jag nog sova. Igen. Mycket och länge. Jag är så tråkig.. Eller så är jag typ, trött.
Jag hoppas på det sistnämda.
ÖH. Varför skriver man jämt när man är depp eller bara möl? Skumt..  Ska jag sätta en glad gubbe på det kanske, för att lätta upp det hela? Sure :D, för sånt känns alltid så äkta. HAHAHAH... HAAA.. ha.


Jag ska försöka med ett lite roligare inlägg nästa gång.
Allt för att gläjda dig. Inte sant? Javisst, javisst. Alla tiders!


NEJ jag är inte ett sånt ufo som jag antar att det ser ut som när man läser. Jag hoppas inte det i vilket fall, OPA!
Godnatt igen!
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0