Soft?

Usch, jag vaknade tdigt imorse. Det känns alltid så ovärt, varför vara vaken ens?
Jag fick för mig att läsa gamla dagböcker. Eller, det gjorde jag igårkväll för jag inte kunde somna. Alltid denna sovbrist.. I vilket fall så avr det fan jälvigt kul. Tänk bara allt från i somras och allt från sommaren 2006. HAHAHAHA. MENNE, varför är det alltid roligast att läsa om det man gjorde på sommaren ens? Jaja, jag låg där i min ensamhet coh råflabbade åt sjuka grejer. Det kom över mig att jag såg fan aldrig Anna-Bengt  förra året! Vad är nu detta, helt sick! Jag saknar ju den... EHM! Hahah, Hans-BengtGöran-Anders, nakendansen(?) på campingen, skägget! Herregud, skägget! Jävlar vad stöööööört! Jag skrattade så jag fick  tårar i ögonen och var tvungen att skicka sms till Ronja. Visserligen minns jag inte om jag skrev nåt om just Skägget då, men något sådant var det i vilket fall. Ibland kan man ha kul för sig själv.. HAHAH.

..Bara en liten parantes för att jag inte sov länge i morse? Alltid bra!


Idag blir en bra dag kan jag tänka. Jag och Gabriel ska in till stan snart och luncha med mamma. Aldrig fel, sånt gilllllllllllllar vi. Sen blir det stallet. Ännu mer trevligt. Hoppppppning blir idag och enligt Ida blir det träning på böjt spår och jag väljer först. SÅ, det blir Paris idag, självfallet. Alltid! MYSHEST! Dubbelpass blir idag också. Ska rida med dom gamla tanterna efter mig också. Min gamla fritidsfröööken är ju med, hah hon är så gullig!? :P Ja, spela roland ens? Nu bara är jag rompen!
Jag borde skriva på filmanalysen.. Jag gjorde aldrig det igår. Och inte dagen innan det heller. DUKTIG FLICKA.


MEN HALLLLLLLÅÅ! Malle ringe mig nyss, pratade kent och grejer. Ska ringa Oscar och fjong senare.. Men det var inte därför hon ringde sa hon sen.. OPA, Bea blev nyfiken! Men. Hon och Emil hade gjort slut. VA? NEHEJ?! Malle.. Emil.. Det har ju alltid varit dom! Jag blev hur chockad som helst verkligen, sheeeeeet! Men, det var bra iaf mellan dom nu och så, jag tror jag avr med ledsen över det! Heh, konstigt.. Det blir nog bra. Eller ja, det är ju bra! Men.. Oj.

Nu ska jag.. Ett äpple, det ser mer lockande ut än att plugga.
Nyp i stjärten!
/b

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ringde du inte då :(

2008-02-28 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0