Tuesday bloody tuesday

Meningen var den att Ronja skulle ha följde emd till gymmet idag. Men den galten, hon dissssssssar. BAH! Jag åkte dit iaf, ruggigt gott tycker jag. Svettigast någonsin, HA! Men, jag tror jag har feber fortfarande. Därför? Eller så har jag nästan det. Kallsvettas och har mig fortfarande. Jag är väldigt smart och tränar då, det håller jag med om. MEN, det är så tråkigt att bara vara hemma och bli tjock. Nej tack, nej tack. Det var i vilket fall jätttttttttelite folk på gymmet. Jag tror jag var enda tjejen där, öumh, bortsett några gamla tanter som cyklade bajlänge. Sen, åkte jag hemåt i regnet. Jag var visserligen inne på Hallbergs guld också. Lämnade in mitt pärlarmband som dom hade trätt om för löst, det vart helstort. Men det var tydligen för stort innan också, så dom skulle ta av massa pärlor och  ha sig. Jag vet inte allt, men grejs. Klart nästa vecka skulle det vara iaf. Weippa!
På väg hem hade jag trevligt sällskap av Henrik i fonen och jag kände mig överöveröver(röven)trött. Men sånt är alltid trevligt, det gillar vi det! Väl hemma möttes jag av Gabriel som aldrig kunde sluta sjunga på 'små negrar i sanden' och var en grajsgrajsgrajs!

Nu.. Funderar jag på att plugga. Men det känns inte särskillt lockande, det kan jag lova. Jag har en filmanalys som jag måste skriva. Jag fattar ingenting egentligen, en bajsvår film var det också. The virgin suicides är det vi ska skriva om.. Någon som har sett, vill hjälpa, kan förklara? Nehepppppp, synd. Men jag har väl hela veckan på mig, men. 'Den ambitiöse eleven planerar' skule jag tänka mig att Per skulle ha sagt, min kära fotolärare, hahah!
IPPPPPPPPPPPPEN! Inte så långt kvar till kent än! Ojojojoj..! Sånt ser jag fram emot, kuligt :) Jag får nog ta och plinga Oscar snart och sjunga lite. Knippsa med tårna på fårskinnet framför spisen till kent, sånt säger man väl aldrig nej till heller? NEJNEJ:D


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag gillar ändå bilderna som Bompaan la upp på bdb, jag dööööör!
Ännu mer HAHA xD ..Det var kul:O




AOP, men nu blir det nog filmanalys trots allt. Fjong!
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0