Ingen seger utan kamp

27 mars.
Det är dags för en dag full av hårt arbete, slit, svett och tårar.. Nja, så farligt kanske det inte är. Men jobba, det ska jag göra. Sitter nu på kontoret coh väntar på att vi ska öppna. Inte allt för länge svar, 7min. Och ja, jag räknar verkligen ner. Baah.. Hoppas faktiskt på att det blir en lugnt dag, orkar inte med så mycket mer. Nepppp. Fryser gör jag också.. Kallt. Men, värsta fitn vädret ju! OH, vad glad jag blir. På lunchen senare, om sisodär 3½ timme blir det att gå hem till farmor & farfar. Först äta för att senare ta en längere promenix. Förhoppningsvis med pappas kamera och fota lite. Lite väl ljust och solstarkt ute för den bästa fotograferingen, men.. Det är ju så fint. Gå på jakt efter en ny mascara blir också! ..Det blev aldrig av igår innan jag åkte till stallet. Med lite tur finns den även här i Sunne. Visserligen brkar jag inte ha sån tur men.. Det återstår och ser ju. HMN. Bara för det kom jag och tänka på mina nycklar. Fråga inte varför, men det kanske kan bero på att jag har tappat bort dom. Det är rätt trist. I skolan, förra veckan. Hittar dom verkligen inte, haha uuuuuuuh vad tråkigt! Jag dör.

OPA. Men det är ett senare problem. Nu öppnar vi. Jeeeha!
blöjan är fin!
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0