Jag förlorar tid..

Javisst, det är väl antagligen det jag gör när jag sätter mig här. Men, just denna gångn hade jag ett ärende, tro mig.  Meningen var att jag skulle plugg. ...Vilket jag inom kort ska börja med eftersom jag har prov i filmhistoria i mediekunskapen på torsdag. Jag måstemåstemåste klara mig bra på det provet, betyder; jag måste få MVG. Annars blir det nog svårt om jag vill ha det som slutbetyg på kursen. Vi får se hur det blir emd det, men jag får nog ta och lägga enr mig lite i mekun nu. Hoppas dessutom innerligt på att min filmanalys blir bra i Freddans ögon. Annars blir jag ledsen.

Jag är inne i en extrem non-stop-kent-music. Ingenting annat funkar. Jag vill inte, nejnejnej. Kent är bra, jag gillar dem. Förövrigt.. Det går mot ljusa tider. Jag tror jag börjar bli lycklig igen.  Jo, men ärligt. Sådär så man till och med är glad när man vaknar. Sånt är aldrig fel. Jag slipper längta ihjälp mig till allt annat, det funkar som det är. Le, det är fint..!
Antingen blir det en riktigt softhelg, elelr så blir det en riktig partyhelg. Vi får se hur det blir. Men, nästa helg, innan vi får påsklov, då är det jag, Linnéa, Malle och Carro som ska ut iaf! MAHA, det ska bli riktigt kalaaaas det! Galet skoj iaf. Okej, det är iaf något jag riktigt längtar till, ska bli roligt ;) Dessutom är några skolarbeten avklarade då. Mediekunskapsprovet och redovisningen i svenskan iaf, alltid något. BJE, jag har ingen lust alls.


Vilket jävla lyft! Det är helt sjukt. Jag trodde fan aldrig att jag skulle kunna klara detta på drygt en månad. Det är helt sjukt. Jag är faktiskt riktigt nöjd, det måste jag säga. Ibland måste man ju faktiskt vara nöjd med sig själv också.. Jag antar att jag vet varför, men att jag.. Det kommer säkert något bakslag. Någongång? Visst, någongång. Inte nu. Antagligen inte någon annan gång heller.. Det är bara för jag inte vill hoppas. Men det är bra, det känns bra, trots att saknaden finns kvar. Saknaden men inte längtan. Eller.. Det kanske är tvärt om? Längtan finns fortfarande kvar, men inte längtan? Äsch, jag vet inte. Och, det spelar väl egentligen ingen roll heller. Ingen annan än jag bryr mig, och jag vet inte ens om det är det jag gör längre? 'Frosten börjar tappa tag', det känns så. Bra tider på gång och det finns personer som man mår bra av. Det är sådana vänner osm man aldrig får bli av med. Jag älskar er, slynor! :D <3


Det blev för djupt. Jävla brunn! Tur att jag tog bort mycket.. Jag blir väl rädd för mig själv eller nåt. Såg ut som jag ville begå självmord och jag mådde bra igen. Igen. Kanske inte jätte.. Synkande? NJA. Nej, jag antar att det måste bli lite filmhistora nu. Det är fruktansvärt roligt, weho! Kom och hjälp mig.. 8)
Pisk och ät kossor!
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0