Slit dig & kom loss!

25 mars.
Lov igen. Inget man säger nej till sådär, utan vidare. Det är ganska skönt faktiskt. Faktum är att jag verkligen behöver sova ut, vila, få bort de blå/svarta ringarna under ögonen. Jag känner mig piggare nu iaf. Bra, alltid bra. Eftersom påsken är lika med mat för min familj har det blivit mycket ätande, det kan jag lova. Min bror har dessutom hunnit med att fylla 20år under helgen, så släkten har varit här. Riktigt mysigt,längesen jag träffade alla ju! Alla, haha som om jag hade en stor släkt eller? NJA! Knappast.. Hur som helst var det trevligt iaf.

Idag blev det ett besök på kmti. Läskigt nog lyckades jag och Malle hamna på samma buss in till stan och hon skulle ju ockås dit. Hahh, sånt är kul. Vi blev kvar i ett antal timmar. Jag ve titne hur länge vi egentligen tränade? OPA, länge!  Men vi körde egentligen inte så hårt, jag kände mig redigt oseriös. Vet inte varför? BAAAH. Gymkillen var där.. Haha, kodnamn eller? Ofta. Nej, men det var himla  gottttttigt! Läängesen både jag och hon var där ju.  Fettet flööödar! WrraH. Fast, Malle blir smal ändå.. Jag ska också sluta åta godis.. Någongång väl? Hmn (a) För magrutor ska bli till sommaren! Lääätt också! EEEHM.. Javisst!

Imorgon blir en bra dag.  Det verkar som jag får gå upp i skapig tid.. Kanske inte mys. Men det är braa.. Ska träffa Jesper. Ippa! Det ska bli trevligt :) Åka läskig granbuss också. Det har blvit mycket sånt nu på sistonde, vad är nu detta? Haha ^^, Ska bli bus. Sen blir det stallet efteråt :) weeei, busmys. Det blir fint, hoppas på dubbelpass också! Extra med tanterna, haha. Det blir fint det.. Ärlgit.. Jag står ut med Santos, det gåååår bra. Bara jag slipper Kadesh.. Herregud vad värdelös. Jag vekrligen hatar honom! HAH, uuuuh. Och jag menar.. Hilton är 100ggr bättre. Det säger en hel del :O:P Ojoj. Det blir nog markarbete, fint! NEJ. Det blir ju hoppning! IIIIIIHHH!  Nuuuuuu blev jag ju glad (a) HEHEHEH. Bra tider!
..Sedan är det två jobbfyllda dagr kvar. +Partyparty ju. Det kommer sitta fint, det. Hah :) (y)
Nu. TV. Sova. Nattsvart.
Pet i skôran!
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0