Tid för eftertanke

Det här inlägget är tillägnat Oscar, bara för han påminde mig.Sånt är bra, bra tider, så att säga!
En konstig dag i skolan. Mediekunskap, vi gjord eingenting. Sen var det miljöföredrag i aulan. Jag och de flesta av brudarna somnade. Skönt!  Efterår blev det håltimme i två timmar fram till bilden. Jag Sofia och Mathilda gjorde upp att JA, självfallet ska de med upp till Sunne och festa i sommar, hahahah :D SAAAATAN vad roligt! Kolsnäs och Fryksdalsdansen, weho! Jag längtar mer än tidigare.Omdet nu går? Haha. Men bra skönt, det vore det faktiskt med sommar. Just precis nu. På rasten satt jag och Malinda ute och solade vid väggen vid MPCkorridoren. OOOOH, det var varmt! Sköntsköntskönt. Jag vill ha värme..
Bilden var egentligen helt störd. Vi skulle teckna imagebilder och komma på något eget tema och måla fyra olika personer inom det temat. Jag var så arg och frustrerad att jag bara ville börja störtböla. Våran lärare är så seg också.. Men, till min storaförvåning blev resultatet riktigt bra...Okej, för att vara mig. Men jag är nöjd och det är väl huvudsaken antar jag. Breakdance-crew blev det, haha..

Väl hemma har jag inte gjort ett skvatt faktiskt. Kollat in stjärnan själv visserligen. HAHAHAHAHAHHAHAHA, seriöst. Jag dördördördördördördördöööööööööööööör!Hur kan hon utsätta sig för detta? Heergud EB, vad tänker hon med? Ingenting? MAH, stämmmmmmmer! Klia sig i ögat och fortsätter. Jag gillar wailen. HEHEHEHEH, oj gud. Jag dör, taktstampet, släng med huvudet, rockar loss? Hahah, något av det bästa jag har sett på år och dar', sanna min ord! HAH :D Det är roligt..



Imorgon ska det försökas med att gå ut efter att jag har varit på gymmet. Skönt. Båda två vettja! Gymmer måste bli iaf, jag orkar inte med att bara sitta hemma och vara sjuk. Fast, nu har jag äntligen blivit frisk igen. I förrgår första dagen, gott! OCH, igår red jag och dansade. Ännnnnnnnnnu godare! Iiiiiiihhh, Thunder. Shit, han gick dyngbra, alltid bara funkade perfekt igår! Weei, utom galoppen visserligen.. Haha, vilken jävla bjässe. Svårt att hålla i hörnen och så, men det var egentligen bara att driva kontinuerligt så gick det riktigt bra. Jag var riktigt nöjd efteråt och träningsverk i röven idag. Sånt gillar jag..  På tal om att jag ska ut i morogn, eller vad? Jag tror det iaf, med Malle, ELin, Lizzie och hela kittet. Längesen jag orkade med nåt, att partaja. Men det blir nog kul, det kan jag tänka mig. Pånkpånken kanske förljer med också, så är pimpen med och styr det hela, haha!


Nej, nu blir det met och jag förstår inte varför jag skrev så mycket egentligen? Eller, gjorde jag det? Jaja, det är säkert superintressant och allt sånt. Jag kanske ska avsluta detta, med ett mycket passande citat;
"I am beautiful, no matter what they say"

Klockrent! Sniff i stjärten,
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0