Tokkväll

Det är lite trist. Jag somnade strax efter 02.00 natt och vaknade när klockan stod på 08.04 i morse.. Drygt. Jag var klarvaken, men hade ingen lust alls att gå upp. Låg kvar till 08.30 och gick upp samtidigt som mamma. Aldrig fel med sällskap heller..
Igår var jag ute. Första gången sen nyår som jag festade. Haha, brabra! Nej, men det var himla kul faktiskt! Jag och Malle åkte in till stan och mötte upp Linnéa :) Tjejorna hela dagen, det :) Vi träffade Chrisse efter en liten stund. Thomann och nån mer var också med ju. Vi skulle hem till deras kompis.. Det blev till att gå bort till Herrhagen.  Trevligt ställe, javisst! Det kom folk och folk. Tyvärr har jag lite väl mycket minnesluckor från kvällen, men jag annars hade jag otroligt roligt. Någon gång ska jag lära mig att ta det drickbara med måtta, men.. Det får bli nästa gång, bra. Massa var ju där.. Från klassen!  Typ Isabell, Johanna och Hannalång var ju där! Jo men visst, det var en himla trevlig kväll med mycket roligt folk! Hahahahahah,  Markus Schenkenberg, va? Jävlar vad ful, haha :D Och galen rövturk som bankade på BK-toaletten när vi kissade. Öh? Uh? Skabb!
Nejnej, men jag har minnen av ett fall.. Kanske inte så högt, från stolen eller soffan eller nåt? Det gjorde ont i ryggen. Ajaj, men hus som helst. En riktigt rolig kväll, detta blir nästa helg också? Haha :) Eller redan ikväll? Njaa.. Vi får se om jag följer med Malle och stodenetjejorna ut ikväll. Soffan lockar faktiskt lite (a) Awww..

Idag blir det nog bara att ta det lugnt. Kanske en långpromenix också. Gym? Mja, kanske. Ringa Ronja ska jag väl göra iaf. Justdet! Heheh, vi missar varandra hela tiden när vi ringer.. Sånt är duktigt. Tänkte egentligen ringa henne igårkväll ju, men det blev visst inte så upptäckte jag när jag kom hem. Men det ble' som det ble'! HAHAHHAAH, fulast! OPA! Men jag ska ringa henne senare.. Hon sover nog nu. Jag är ju uppe i ottan liksom! Mjaaaa.. 10.40 nu, men spela roland.
Nu ska jag fika. Sånt är gott, iiiiih.
Pet i ögat som eb!
/b

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 18:55:43
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0