What we used to be?

ÅÅÅÅÅHE. Jag dör på Pictures of you av The last goodbye. Det är en såndär låt som man vekrligen kan lyssna på nonstop i timmar och fortfarande le. Duvet.. Den är bra. Typ, jätte. IPPPP!

Det spelades in radioprogram i skolan idag. Det gick bra. Ganska iaf. Haha, jag klantade mig litegrann på ett ställe på den vi lämnade in, men det går nog bra ändå. Annars blev det bara halva program, för det blev jättefel. KUL att sitta för mig själv och sköta den tekniska delen. EHM. HEHEHE, satt och gapflabbade åt Malle, Linnéa och HAssel, så jävla sjuka xP Fattar inte hur dom kund ehålla sig, baah :D BÖS på Carro kan jag ju bara säga, för hon inte kom till skolan idag..! GRR. Men det gick ju bra ändå (a) aaw. Opa, töligt nervös ajg avr i början liksom, fattade inte hur man fick igång den där jävla musiken. Men, Bea, hon lär sig fort hon ;) oooooh..! Eller? Javisst! (eller nej.. eller jo? asså.. nej, jag vet inte? HAH, oftaaaa.. :S). Det var kul iaf :)

Vi slutade tidigare.. Ganska mycket. Så jag åkte till kmti och tränade. Gotttttttttttt! Det var ju ett tag som, om man säger så :O En vecka sen ju.. Jag hatar att vara sjuk. Men nu är jag iaf nästan frisk :) Jag är nog det. iiiiiihh! Meeeen, okej. Imorgon blir det slut på datorkunskapen och ljud. Skönt faktiskt.. Det blir det hem och fjongplugga. Kul.. NJA. Men på onsdag är det 3hprov i matte, ekvationer och geomerti. Geometri blir att plugggggga iaf. Det är svårt.. Annars kul, visst. Ja, onsdagen fortsätter med muntlig redovisning i svenska och muntlig redovisning i engelska. OOOH, kul dag där. Såånt gillar jag, rawff!  Kanske?
Jag ska ringa Ronja idag. Försöka med. Försöka med att ringa Henrik ocksåååå. OH, dåligt samvete att jag aldrig hör av mig.. Idag ska. HAH, jaay.
Pill i rumpan!
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0