is this fair?

BAAAAAAAAAAH.

Jag är ledig idag, inställda lektioner och en meningslös bildlektion som jag inte vill gå på. Skönt tyckte jag och had eplanerat att sova länge imorse.  Tyvärr blev det inte mycket med det.. Min syster som är hemma på visit väckte mig 8.15 och frågad eom ho fick låna min cykel till jobbet. Efter det kunde jag inte somna om jag var fruktansvärt kissnödig. Men tanken att lämna den varma sängen för att gå på toa var inte särskillt lockande. Tillslut var jag tvungen, och 9.00 var jag pigg efter att ha besökt toaletten. Men jag lyckade iaf lägga mig i sängen och lyssna på radio 45min innan jag gick upp. Så, vila har jag väl fått ändå antar jag.
Frukost och pluggning har blivit fram till nu, 11.40. Jag skriver fortfarande på min svenskarapport om lumpen. Just för tillfället går det ganska bra tror jag.  Men det käns ganska drygt att sitta här istället för att vara ute. Det är ju varmt! Dessutom skulle endel från klassen fika i museéparken idag, innan det estetiska. Det vore ju faktiskt! Tyvärr är jag fortfarande kvar här, för att senare åka till Polisen. Jag ska fixa nytt pass, mitt gamla har gått ut och det vore ju nåt faktiskt att ha ett när vi väl ska utomlands. Det är ju bara två veckor och två dagar kvar, miiih :) Ska bli otroligt skönt att åka till Medelhavet i 3veckor, jag skojar inte! :)
Just det, dessutom ska jag se om mina nyklar är hos Polisen. Kanske har någon vänlig själ lämnat in dem där..?! På tal om det ha rjag inte fått tillbaka min fågel jag köpte i Sydafrika av Linus. Detta stör mig någon införnaliskt, det kan jag lova. Vad är det som är så svårt ens?  Planer smids, oh ja! :S

I tisdags när jag, Linnéa och Malle var på stan efter skolan hittade jag Skorna med stort S. Skinnbruna höga pumps. En liten öppning i tån och jag var kär. Herregud, jag ska ha dom! Och nu har jag ju dessutom upptäckt att jag har endel pengar på kontot, så det blir nog att köpa dem! Miiiiiiiiih, fint det :D


Helgen som gick var underbar. Jag  hann faktiskt med en hel del nu när jag tänker efter. På lördagförmiddagen jobbade jag. Sedan var jag, mammi & pappi hos Farmor&Farfar och åt. Sedan bar det av till Ronja på Brårud :) Senare på kvällen kom Malle och det blev förkör med mat och senare grabbs från Skåre :) Mycketmycketmyyyycket trevligt! Denna efterlängtade kväll! Kolsnäs blev, Linnéa joinade och det blev dessutom väl mycket alkohol. Visserligen har jag aldrig mått så dåligt i hela mitt liv, men det var ändå en så fruktansvärt rolig kväll! :D ..Bortsett att Ronjas mobil blev stulen :( USCH :S Men, mycket folk täffade jag som jag inte har ett på otroligt länge. Ja, sen i sensomras iaf, och det är länge :O Elin Lundqvist, jag menar.. Varför ses så sällan ens?! ;O BÄÄ. Linda! Lina! Carl! Martin, Henrik, Mathiaskopiav var ju fan där! Oh my.. Visserligen såg jag aldrig honom, men Malle berättade hahaha. OH, men ahlllå. Jag glömde ju bort. Anna-Bengt?!?! Vad är nu detta, jag coh Ronja glömde helt och håller bort att leta efter Anna-Bengt!!!!! Vad.. Det är illa! Men okej, vi får väl hålla oss, till nästa gång vi besöker Kolsnäs ;) Mehehe.. SnällAnders var kvällens chaufför, otrolig kille! Jag, Malle o Linnéa sov hos Ronja. Vaknade upp, redigt sega! Mycket att prata om i vilket fall, fy fan vilken kväll x) <3 Kärlek, hahah! :D
Senare på söndagen åkte familjen till Mormor&Morfar för morfar hade fyllt år+ att det var ju mors dag.  Mycket mat och det var gott. För mycket mat.. Men det var gott (y)



Nu tar jag mig en paus och fortsätter plugga.
tuss!
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0