Lite senare..

Oh, jag har skrivit en hel del till skolan. Duktigt..

Våren är snart över och sommaren är faktiskt påväg i stormsteg. Det är till och med sommarvärme, sommarluft ute! Det käns skönt.. Som alla har längtat på denna sommar, det käns mer än alla andra år.
Den här våren har gått fort. Otroligt fort. Var det inte januari nyss? Jag tycker inte att Nyår är allt för längesen, när det  i själva verket är nästan ett halvår sedan. Våren har varit underbar. Tänk, är det verkligen jag som skriver det? Helt otroligt.. Våren brukar inte vara min grej egentligen. På något sätt har jag haft mycket för mig, mycket på gång och planerat. Det är skönt.  Malinda och Linnéa har gjort min vår, så är det verkligen. Brudarna hela dagen, det :) <3 Jag har  märkt av.. Det var alldeles för längesen som jag umgicks mycket med tjejkompisar. Verkligen duvet, sådär mycket. Jag har saknat det..!  Sommaren blir en riktig brudsommar, maah! Jag hoppas innerligt på att vi lyckas ta oss iväg till Ronjas husvagn på kusten i slutet av sommaren. Det vore så klockrent, så det finns inte! :D Men självfallet, först Fryksdalsdansen. Jag, Malle, Linnéa, Ronja, Linda, Sofiapuddingen! Sundin&gänget, skaa med oooh!  Kan man längta mer? x) Men först, rivieran + Italien, där längtas det mins lika mycket du! OOOH..!  Underbaart! OCH, jag och Gabriel måste hitta några heeestar att rida tycker jag, miih x) Det här kommer bli den bästa sommaren, jaaaaa! Känner mig dampflängotook :D


Jag har aldrig varit lyckligare än såhär, för att faktiskt vara seriös.
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0