OJOJOJ ;O

Nu sitter jag på mediekunskapslektion.. Vi ska göra ett bildspel med minst 10 bilder som vi skulle ha tagit. Grejen är ju den att jag glömde mitt minneskort hemma. KALASBRA! Jag som var så duktig och gick ut och fotade igårkväll. Korna har just blivit utsläppta i hagen brevid oss (NEJ jag bor faktiskt inte på landet för det...  ;) ). Men fattad tööööööta kalvarna är då, ooooh! x) Dagen igår var förövrigt rätt chillbill :) Efter skolan blev det stan en sväng med Malleblinda, sen en cykeltur hem, lååååångsamtal med Ronja! Väl hemma försökte jag plugga lite till svenskan.. Det gick ganska dåligt. ..Jag försökte iaf, alltid något (y) OH!  Jocke fick följa med mig i telefon, ut i hagen. Kaaaaallt var det också. Tanken att lägga mig tidigt gick inte i uppfyllelse. Jag var snarare mer tött än vanligt imorse. BÄÄÄÄ..!

Och nu har jag lite småtråkigt. Fast okej, jag längtar väl inte direkt till sen heller. ÖH.. Tidningsprojekt och allt bör vara klart idag. Det känns joooooooooobbigt och sjukt tråkigt! Haha.. NEJ. Det var inte alls kul :( bööl. Efter ksolan blir det faktiskt tärning. Det känns ganska bra ju ;) Typ JÄTTELÄNGESEN senast. Dumma plugg, dumma förkylning.. Jag antar att man måste skylla på någonting annat än ren lathet? Mjaaa. Det ska bli gott iaf, kanske blir spinning och grejer också. Mallen kanske följer med också 8) Linnéa dissar för fotboll i Säffle, hon. OH, vad är detta ens.. brrrrr ;)


Men hallåhallådär! På lördagkväll ska det bli roligt ju :D iiiihh! Jag och Malle drar oss upp mot Sunne och Ronja 8) Kolsnäs blir på kvällen, tjuuuu! Länge har man längtat faktiskt. Det ska bli riktigt roligt! Träffa alla där ju, det var typ i somras senast :O sheeeeeeti.. JA, det ska bli kul x)

Nu orkar jag inte skriva mer. Jag känner att der blev väldigt innehållsrikt och seriöst. Vääääääääärt!
Slicky i phurren
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0