Sommarvärme

Jag vaknade 08.09 i morse för att vara exakt. Min syster åkte då till jobbet och jag antar att jag vaknade av pratandet. Mamma var också vaken, hade skjutsat pappa till tåget vid 7.00tiden. Han springer marathon idag i Stockholm. Jag önskar honom lycka till, 10e gången han springer de 42 kilometrarna.

Själv ligger jag ute och gassar i denna underbara sol som har hittat till Karlstad. Otroligt skönt måste jag säga, som jag har längtat!  Eller, är det någon som inte har ens? Ärligt talat, jag tror inte det är någonting som jag uppskattar lika mycket som solen och värmen såhärpå försommaren. När kvällarna börjar bli ljumma och man kan vistats utomhus utan dubbla tröjor och extra strupmor.
Igår var en typsik sommarkväll. Jag, Ronja, Sofia, Kaiding, Lizzie och Elin åkte till Rikard och Johan på lite myspys eller nåt. Det var tänkt som förkör, men vi blev kvar där hela kvällen. Efter att ha förgiftat våra kroppar med en lagom dos alkohol och sprutat ut halva flaskan med myggspray blev det pyyys. Underbart. Sterion var med, filt. Dans blev, galet blev, mys blev! Underbara vänner! Otroligt trevlig kväll, det går inte att säga annat. Bilder från kvällen läggs snart upp på http://biaan.bilddagboken.se, värt att kika in! :) Det blev lite tjöt och skit på slutet när vi skulle hem, men tydligen blev det taxi hem till slut. Rätt grajs, men det funkade.
Kärlek!


Senare idag, närmare bestämt om 2½ timme, vill säga klockan 17.00 står min o Sofias mobiler på alarm. Då ska vi på promenix. Runt hela Karlstad, right? ;) Detta  bestämdet under den mest vingliga tidpunkten igår, men självfallet ska vi ut och gå :) Det ska bli himla trevligt, måste ses mer jag och hon den där söta bruden :D
Ikväll ska jag antagligen över till Ronja och grilla. Det ska bli myyyys! :)



Solen väntar. Mammi-Cathrine-dag är idag x) Underbart!
..Tyvärr får jag inte träffa Carl i helgen, men med lite tur blir det nästa. Det ser jag fram emot, myckeeet! :)
Ha en fin dag.
slicky!
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0