Väldens bästa

Inget snack om saken, det har varit en otroligt trevlig helg. Minst sagt!
Det har ju varit värsta sommarvädret, inget man säger nej till. I fredags var jag i skolan under en lektion. På morgonen var jag hos ortopeden och grejade med mina fötter och missade samhällen. På svenskan skev vi uppsats. Helt vädelöst dåligt blev min men :S Vi hade ingen engelska, så jag och Linnéa åkte till Promen och chillade ^^, Träffade Iza, Terece, Emma, Jossan och Linn där. Trevligt :D Lite längre bort satt Elin, Josse och Sandra! Häärligt :D Lite senare träffade jag Linda Degeryd och nån kompis till henne också! Rugggggigt längesedan jag träffade på dne damen! Otroligt kul :D Nån timme senare kom Malle och Henrik förbi.  Inget fel, inget fel. Vi låg och solade i typ 4 timmar, det ska man inte klaga på :)
Hemma grillade vi, sommmmmar! Finns det nåt bättre ens? Raawr, senare kom Josef förbi och vi åkte in till stan tillsammans med Henrik. Vi träffade Malle, bort till Gubbholmen. Träffade Josse, Lizzie, Elin och Sofia + två killar jag inte hade nån kläm på vilka dom var. Det bar av mot Färjestad men jag, Josef och Henrik drog oss hemåt redigt fort^^, Josef sov över hos mig och det blev endel prat. Mysmys!

Lördagen. Massssa solning, skönt! :) På eftermiddagen åkte jag, Linnéa, Henrik och Johan till Hassel och Johan. Förmysgrillfet typ, kanonmysigt! Grillning, fotboll, basket, breakdance. OH  fy i helvete vad bra dom var på att dansa! Sheet, gerrej nu! Typ 5-7 killar nånting.. Redigt slicky iaf, meheheh! Sen blev det fest på nån bar/restaurang och det var heltrevligt! Ronja, Linda och Sofia kom också:D ..Men sen blev det masssa tjebbel, jag blev lite smår suuuur på dne där jävla vakten och han körde ut mig. Jag hatar när folk försöker sätta sig över mig. Jag pallar det liksom inte. UUUUH.. Ja. Minst sagt, jag var sur, Ehm..! Nog om det. Linnéa var bajsfull så jag tog hand om henne lite, och vi åkte in mot stan, skåretjejorna följde med ^^, SÅ, 23.30 åkte vi hem, hahaha xP Häärligt. Men förutom den där jväla rövvakten var det en trevlig kväll :)

Söndag. Jag åkte in till stan på förmiddagen för att träffa Carl :D iiiihh. En nyklippt och solbärnd påånke satt vid tågstationen och väntade. Sickkk 8) Vi satte oss vid Promen och filosoferade lite i solen. Gooooooott 8) Sen åt vi på Kebab house innan vi åkte hem till mig.  Rätt slicky, det haha :) Väl hemma bytte jag om och sminkade mig och allt vad det var. Fattar inte hur jag kunde vara så snabb?! Greeeeeeat. Sen åkte vi in till stan igen, jag redo för dansuppvisning^^,  Träffade Malle och Ronja på bussen med, lilla korrarna :D Jag höll på att nervösa ihjäl mig inför dansen, sheeeet! xO Riktigt läskigt faktiskt, nästan värre än förra gången. Men när man väl är nere vid kulisserna, då vill man ju bara köra på xP Uppvisningen gick faktiskt bra tror jag x) Glömde lite småsteg, men jag antar att det inte syntes särskillt mycket (y) Tummen upp för det, och för att det är så in i helvete kul :D iiiiiiihhh! Gullepånkarna Malle och Ronja fick jag rosor av efteråt x) AAAW! Sen gick jag och dom och Carl till torget coh firade med en glass! OH, höjden av lycka kan jag lova! Miihi. Solnedgång, vaarmt, sommar. Går det att bli bättre? Knappast..! Jag följde Carl till tågstationen, brudsen satt kvar. Det var mys :) Så himla kul att träffa honom igen ju :D MIIH, om två veckor blir igen ;D Koooolsnäs, jeeha :D DET ska bli kul om inte annat! Ippppen.
Jag, Ronja och Malle åkte hemåt. Burrrr! Jag och Ronja stog kvar ett bra tag vid busshållsplatsen och pratade, som på den gamla goda tiden x) aaw!


Det har varit en så sjukt bra helg så det är sjukt. Jag är sjuk. Jag har inte i halsen och efter allt uteliv mår jag inte bättre direkt.. Men det är luunch, nästa helg ska jag ligga i soffan och dega som en jävla fettah. Öh, ta det lugnt iaf 8) Sånt är fint, det!  Jag vill typ, ha helg nu. Fatta vad skönt eller? Studiedag på onsdag iaf x) Brrrrg, gottt!

Nu ska jag plugga matte. Nationellt prov imorgon, kuuuuuuul.
Oscar, jag säger bara elleN, hahahahahahah!

sleck!
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0