lights will guide you home

Helgen. Ja, det är väl lördag antar jag. Jag är trött. Jättetrött..
Gårdagen var omtumlande på något sätt. Linnéa styrde inflyttningsfest i lägenheten o det kom en hel massa trevligt folk :) Johan var där också, det.. Det var gott :) Sjukt längesedan vi sågs innan dess ju :( Jobbigt.  Det var kul, riktigt kul! ..Kanske  lite väl vingligt, men det kan ju vara trevligt ibland. Sedan började problem. Som alltid? Äh. Jag förstår mig inte på det där.. Alla jobbiga grejer som alltid, alltid, alltid blir. Det är tråkigt :( Jag hatar det. Hatar. Det blev iaf bra tillslut, det är bra. Alla försvann runt 2 eller nåt? Jag och Johan sov hos Linnéa. Åh, myyyyyyyyyys! x)
Idag har varit chill.. Mys. Jag är trött. Igen?

Ingen är hemma med mig. Det är lite drygt att vara själv.. Mapa följde med Gabriel till Västerås för att köpa bil. Det blir nog bra. Han flyttar till Norge imorn. Det blir nog också bra.
Neeeeeeeeej. Nu är det jättetråkigt att vara hemma själv. MEEEEN. Läskigt. Det kanske är nån här?
Bäää.. Jag hatar o känna mig iaktagen. Är jag? Galen? ...Jävla mongo.
..På tal om mongo knackade Jehovas vittne på imorse. Vad blir det? Shit..
Åh. Nu kom Regina Spektor - Samson. Linnéalåt! Jag älskar den.. Finns det underbarare?  Bjee.

äsch. Det blir väl film o chokal i soffan o ringa o tjöta med Johan.
Min min min Johan. Det är helt galet. Jag menar... Ja, galet.
Det går inte... Att förklara.
Jag bara ler..!

/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0