multimedia

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Jag sitter på multimedialektion och håkan är lite dryg att börja. Men de tär lunch, jag är lite seg. Hade sovmorgon idag och det vill jag lova var behövligt. Johan höll mig vaken till strax innan 03 i natt.. Jag är lite trött. Fick sova till 10 iaf och blev sen ändå. Det är inte bra det där.. Träffade bla. Soffypuddingen på 4an till skolan. Tanken var att jag skulle till kmti efter skolan i tärna, men icke! Sofia halvt om halvt tvingade mig med på en springtur iaf. HAHAHAHAH, lycka till med det kan jag ju säga. BÄH! Men det blir nog bra, nån gång ska man väl försöka. När sprang jag senast ens? Ett år sedan? Mer? Ingen som vet... Inte jag heller. Jag vill inte veta! HJÄLP! Men vi ska tarré rätt lunch. Måste, heh. Imorgon blir det iaf kmti med Linnéa och Malle. GREAT! Nu fan ska man komma igång, det behööööövs! Speciellt efter helgens bravader. Öh... Farmorkalas med massa mat i lördags. Cathrinekalas med mer mat i går. Jag rullar fram, än en gång. ÅÅÅÅH, veeem kan stoppa mig när jag bara rullar fram! Jag döööööööööööööööööööör! PÅ ALLT! hahahahahah, jävla cp.

Nu börjar vi lite,  om nätverket o grejer, inloggningsgrejer o bäääää. Det är bra, äsch, samma som förra året.
Nu kilar jag.
Jag är kär i min Johan :)
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0